annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zorg ervoor dat dit product beschikbaar is in je online winkel en niet is beveiligd met een wachtwoo

IrisE
Shopify Staff
Shopify Staff
198 12 21

Deze post is een onderdeel van een grote post die ingaat op de verschillende bekende problemen & vereiste toestemmingen om het Facebook-kanaal succesvol te kunnen verbinden. Je kunt de volledige Inhoudsopgave op deze pagina terug vinden.

Het kan voorkomen dat je producten niet zijn goedgekeurd en dat je de foutmelding krijg: “Make sure this product is available to your online store and isn’t password-protected” of in het Nederlands: “Zorg ervoor dat dit product beschikbaar is voor uw online winkel en niet met een wachtwoord is beveiligd”. Dit geeft aan dat je producten ontoegankelijk zijn, wat door een aantal factoren kan worden veroorzaakt. Je moet ervoor zorgen dat je abonnement een online winkel bevat (wat betekent dat je het basisabonnement of hoger hebt). Zorg er ook voor dat je producten zijn gepubliceerd door ons helpdocument hier te volgen. Daarnaast moet je ervoor zorgen dat je wachtwoordpagina van je online winkel is uitgeschakeld door de stappen in ons helpdocument hier te volgen.

Als je producten correct in de Onlinewinkel zijn gepubliceerd en de winkel niet met een wachtwoord is beveiligd, volg dan de onderstaande stappen:

1. Markeer de producten als NIET gepubliceerd op het Facebook-kanaal.
  2. Opslaan.
  3. Wacht even. Ververs de pagina.
  4. Markeer de producten opnieuw als GEPUBLICEERD op het Facebook-kanaal.
  5. Opslaan.

Keer terug naar de inhoudsopgave.

Iris | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

0 Vind-ik-leuks