Blog naast elkaar zetten lukt niet

Topic summary

Een gebruiker van het Shopify Studio-thema heeft problemen met het weergeven van meerdere blogberichten naast elkaar op de homepage.

Kernprobleem:

• Bij het toevoegen van een blogsectie toont het voorbeeld 3 blogs naast elkaar
  • In de praktijk kan slechts 1 blog geselecteerd worden
  • Er zijn 2 blogberichten geschreven, maar de tweede kan niet toegevoegd worden
  • De instellingsoptie voor 3 blogs naast elkaar heeft geen effect

Status:
De discussie is nog open. Een andere gebruiker vraagt of het probleem inmiddels is opgelost of dat het een fout in het programma betreft. Er is nog geen oplossing of antwoord gegeven.

Summarized with AI on October 31. AI used: claude-sonnet-4-5-20250929.

Hi goeiemorgen,

Ik heb het thema Studio en nu wil ik op de homepage blogs gaan plaatsen. Als je een sectie toe wilt voegen, dus blogberichten, dan krijg je het voorbeeld dat er 3 blogs naast elkaar staan. Maar die kan ik verder niet bewerken. Ik kan maar uit 1 blog kiezen en heb er nu 2 geschreven, maar die 2e kan ik nergens toevoegen en ze komen dus ook niet naast elkaar te staan. Bij de instellingen staat wel het balkje zo dat je er 3 naast elkaar wilt maar dat maakt niet uit. Mis ik nog iets of kan het niet met dit thema?

Groetjes Charlotte

Hoi Charlotte, heb jij dit inmiddels opgelost? Of is het een fout in het programma?

Groet,Caroline