als ik een domein probeer te kopen, krijg ik steeds serverfout en kan ik dus mijn domein niet kopen! kan iemand me helpen
Ik vroeg me af of het gelukt was ? Ik heb het dezelfde probleem en weet niet hoe ik nu verder moet!
Hoi** @BB29 en @Csworldwide **ik begrijp dat jullie een vraag hebben over het aanschaffen van een domein en de foutmelding die jullie ontvangen, klopt dat?
De foutmelding Server Error kan meerdere oorzaken hebben. Het meest voorkomende is een probleem via PayPal, dit kan bijvoorbeeld zijn dat er niet genoeg geld op de PayPal rekening beschikbaar is, of dat de activatie van je PayPal account niet volledig is afgerond waardoor de betaling niet voltooid kan worden. Het PayPal-account moet volledig zijn geverifieerd om facturering mogelijk te maken. Neem vooral even een kijkje om te zien of je dit correct voor jezelf hebt ingesteld.
Mocht je betalen met een credit card, zorg er dan voor dat je voldoende saldo op je account hebt en dat je credit card internationale betalingen kan voldoen.
Voel je vooral vrij om via ons helpcentrum in te loggen en ons een berichtje te sturen. We kunnen dan kijken wat er aan onze kant aangegeven wordt en je verder assisteren.
Dank je wel!
Dit heb ik veranderd.
Alleen nu is het zo dat de gekochte domein voor me 1e website nog steeds ssl in behandeling staat.
Ik een 2e website heb gemaakt en een domein gekocht heb op shopify maar deze niet gekoppeld is aan me 2e website maar wel aan de eerste (dus verkeerd staat)
Hoe krijg ik dit z.s.m beide correct zodat ik online kan ![]()
Hey** @Csworldwide **!
Jay hier van Shopify, hartelijk dank voor je vervolgvraag.
Het klinkt alsof je een domein hebt aangeschaft via een oudere Shopify-account en deze nu wilt overdragen aan een tweede account. Vervolgens lees ik ook dat het SSL-certificaat nog in behandeling staat. Hier helpen we je graag verder mee!
Allereerst is het belangrijk om te melden dat een domein maar geldig is voor één webwinkel. Als je het domein via Shopify hebt aangeschaft in je eerste webwinkel - en je eerste webwinkel is nog actief - dan kun je de stappen in het ‘Door Shopify beheerde domeinen verplaatsen naar een andere winkel of domeinprovider’ hulpdocument volgen om het domein over te dragen van webwinkel 1 naar webwinkel 2.
Mocht je eerste webwinkel niet meer actief zijn waardoor je geen domein-aanpassingen meer kunt maken, neem dan graag direct contact met ons op zodat we dit verder voor je kunnen bekijken. Als je de .myshopify.com URLs van beide webwinkels (dus de webwinkel waarop je het domein hebt aangeschaft en de webwinkel waar je het domein naar wilt overdragen) zou kunnen opnemen in je bericht dan zou dit ook enorm behulpzaam zijn. Vervolgens helpen mijn collega’s of ik je graag via een support-ticket verder!
Ook voor je vraag omtrent het SSL-certificaat is het het beste om direct contact met ons ondersteuningsteam op te nemen. Op deze manier kunnen we je domein grondig onderzoeken en kunnen we je vervolgens laten weten welke stappen je kunt nemen om dit probleempje op te lossen. Bij voorbaat dank voor de moeite!
Groetjes!
Hoi hoi ,
Ik heb een vraag betreft uitbetaling. Ik wil graag per dag uitbetaald worden maar ik zie dat mijn uitbetalingen pas veel later binnen komen er zit gemiddeld 4 dagen tussen voordat ik de bestellingen uitbetaald krijg.. kan dit naar per dag gezet worden?
Ik had al aangeklikt bij iedere dag uitbetalen maar dit gebeurd dus niet.