Ideal instellen lukt niet

Hey** @Mechtild **!

Hartelijk dank voor het plaatsen van je onderwerp. Zou het toevallig kunnen zijn dat je Shopify Payments account tijdelijk is opgeschorst (staat er een rode foutmelding op de Startpagina van je Shopify-beheercentrum waar dit op wordt vermeld)? Zo ja, dan is het verwacht dat er standaard een melding komt te staan bij de lokale betaalmethoden in je Shopify-beheercentrum waarop wordt weergegeven dat je nog je KvK-nummer moet indienen.

Als het inderdaad blijkt dat je Shopify Payments account tijdelijk is opgeschorst dan wil ik je gerust stellen dat je geen zorgen hoeft te maken over het indienen van je KvK-nummer aangezien je dit inderdaad hoogstwaarschijnlijk al juist hebt gedaan. Zodra je Shopify Payments account weer wordt geactiveerd zul je zien dat de melding bij je lokale betaalmethoden ook zal worden verwijderd en zullen deze ook gelijk weer worden ingeschakeld.

Mocht je problemen ervaren bij het activeren van je Shopify Payments account, of je Shopify Payments account is al actief en je ziet deze foutmelding nog staan bij je lokale betaalmethoden, neem dan graag contact met onze ondersteuningsteam op zodat we dit grondig voor je kunnen bekijken.

Groeten,

Beste Jay,
Bedankt voor je antwoord. Nu wacht ik sinds een week op dat mijn account geverifieerd wordt en ik zou graag willen weten hoe lang dit gaat duren.
Dan weet ik waar ik aan toe ben en kan ik daarmee rekening houden.
Mvg
Mechtild Hochstenbach