Hallo, ik ben momenteel bezig met mijn huidige website om te zetten naar shopify aangezien wij binnenkort een kassasysteem gaan hebben en ik deze wil linken met onze webshop en dat gaat niet met diegene wij nu werken. Op mijn huidige webshop kan ik verschillende meerkeuzes en daarbij eventueel meerprijzen aanduiden. Bv. Bedrukking JA/NEE , JA = extra te betalen, tekstvelden,.. . Bij shopify als ik dit ingeef moet ik mijn stock aanpassen per variant dus dat is geen optie. Dan keek ik in de appstore maar daar zijn apps waarbij je maandelijks nog eens extra moet gaan opleggen, bovenop wat je al moet betalen voor shopify. Dat is toch extreem duur nee? Iemand tips of voorstellen met welke app ik hiermee gered ben?
Topic summary
Een gebruiker is bezig met het migreren van hun webshop naar Shopify om deze te koppelen aan een nieuw kassasysteem. De huidige webshop ondersteunt meerkeuzes met meerprijzen (bijvoorbeeld bedrukking JA/NEE met meerprijs).
Uitdaging:
- Bij Shopify moet voorraad per variant worden aangepast, wat niet past bij hun situatie
- Deze optie is geen variant maar een extra keuze
Vraag:
- Welke app is geschikt voor het toevoegen van meerkeuzes met meerprijzen?
- Is dit een standaardfunctie in Shopify of is een betaalde app noodzakelijk?
De gebruiker zoekt naar een oplossing waarbij klanten extra opties kunnen selecteren (zoals bedrukking) met bijbehorende meerkosten, zonder dat dit de voorraadregistratie beïnvloedt.