Mijn huidige thema is anders als ik online kijk hoe verander ik dit
Hey** @Ceet **!
Hartelijk dank voor het plaatsen van je onderwerp! Zou je misschien zo vriendelijk willen zijn om een voorbeeldje op te nemen in een antwoord? Zo kunnen we precies zien wat de verschillen zijn tussen je thema binnen je themabewerker (Onlinewinkel > Thema’s > Aanpassen) en je live thema (je webwinkel zelf). Een voorbeeld in de vorm van een screenshot zou ook erg handig kunnen zijn.
Mocht het nodig zijn om in je account te moeten kijken om je op deze manier wat beter verder te kunnen helpen, dan kun je ook altijd contact met ons opnemen en dan helpen we je graag via e-mail verder!
Groetjes,
Het is al gelukt zat in mijn andere winkel is er misschien een mogelijkheid om die te verwijderen
Hey** @Ceet **!
Ik ben blij om te horen dat je dit in de tussentijd hebt weten op te lossen.
Je kunt zelfstandig je andere webshop sluiten door te stappen in het ‘Je winkel pauzeren of deactiveren’ hulpdocument te volgen. Mocht je hier verdere vragen over hebben dan raad ik je aan om in te loggen op de Shopify contactpagina via de accountgegevens van de webwinkel die je wilt sluiten, en vervolgens contact met ons op te nemen. Op deze manier kunnen we je accountgegevens bekijken en kunnen we je laten weten hoe je je account volledig kunt sluiten.
Groetjes,