Can I manage my online store while traveling in Iran?

Hej!

Jag har en butik och undrar om jag kan jobba med min butik från Iran! Jag bor i sverige och min kund är härifrån! Jag reser bara en vecka dit!

Bismillah Zahedi

Hi there, @Bissazahedi !

Welcome to the Community! Definitely a great place to gather some input regarding anything about the platform!

With regards to my response, please note that I am using a translation app so I apologize for any errors in my response but to answer your question, Shopify is unable to support businesses within certain areas due to legal restrictions. You will not be able to access your store from Iran, but can resume work on your store once you leave the country.

Hej på er, @Bissazahedi!

Välkommen till gemenskapen! Definitivt ett bra ställe att samla in lite input angående allt om plattformen!

När det gäller mitt svar, observera att jag använder en översättningsapp så jag ber om ursäkt för eventuella fel i mitt svar, men för att svara på din fråga kan Shopify inte stödja företag inom vissa områden på grund av juridiska restriktioner. Du kommer inte att kunna komma åt din butik från Iran, men kan återuppta arbetet med din butik när du lämnar landet.

1 Like