Hey,
Ik wil graag een domeinnaam kopen, maar ik krijg constant een foutmelding en ik snap niet waarom. Ik heb mijn postcode al gecheckt, maar die klopt gewoon. Waar kan dit aan liggen? Alle gegevens heb ik gecheckt en alles klopt gewoon.
Hey,
Ik wil graag een domeinnaam kopen, maar ik krijg constant een foutmelding en ik snap niet waarom. Ik heb mijn postcode al gecheckt, maar die klopt gewoon. Waar kan dit aan liggen? Alle gegevens heb ik gecheckt en alles klopt gewoon.
Hallo @TeunW ,
Wat is precies de foutmelding die je terug ziet als je een domein via Shopify probeert te kopen? Als dit Server Error is dan duidt dit vaak op het feit dat de betaling van het domein is mislukt. In dat geval is het goed om na te gaan bij je betalingsprovider wat er precies mis is gegaan.
Het betalen van je domein via Shopify kan via creditcard of met PayPal. Ik zal hieronder de vereisten delen voor creditcard en PayPal:
Vereisten voor creditcard
Vereisten voor PayPal
Om te zien welke betaalmethoden geaccepteerd worden, kan je terecht bij onze Veelgestelde Vragen over facturering.
Mocht Server Error niet de foutmelding zijn die je te zien krijgt laat dan aan de Community weten welke foutmelding je ziet bij het aanschaffen van je domein.
Veel succes met het opbouwen van je onderneming.