Hoi, graag feedback voor de website. Wat kan er verbeterd worden? Thnks!
Hey @Annette-B !
Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van je onderwerp! Ik heb je webwinkel even bekeken en ik heb de volgende feedback voor je:
Wat is super vind!
- Ik vind het een super goed idee om blogs toe te voegen aan je webwinkel! Dit geeft je klanten de gelegenheid om je producten als essentieel onderdeel te zien in plaats van als een product.
- Ik vind je logo er ook erg schoon en mooi uit zien!
- Jullie âOver Onsâ pagina is ook erg indrukwekkend!
Wat verbeterpuntjes.
- Verwijder de âPowered by Shopifyâ tekst uit je footer-menu. Je kunt de stappen in ons âPowered by Shopifyâ verwijderen uit je winkel volgen om dit voor elkaar te krijgen.
- Misschien is het geen slecht idee om wat verschillende product fotoâs toe te voegen aan je producten. Al bijvoorbeeld een persoon je producten draagt dan kunnen je klanten wat beter zien hoe je product er uit zal zien. Je kunt wat tips vinden in de volgende twee Shopify blogs: Zelf productfotoâs maken doe je zo & Professionele productfotoâs maken met je smartphone.
- Ik zie dat je wat reviews hebt toegevoegd aan je producten. Dit is super! Ik zie in de 2 x WristWidget Narrow productpagina echter wel een test review staan. Ik stel voor dat je deze even verwijderd.
Als je verder nog aanvullende vragen hebt, aarzel dan niet om deze op te nemen in binnen deze onderwerp. ![]()
Ik wens je nog veel succes met je webwinkel!
Groeten, Jay
1 Like