front-end blijft laden

Website blijft maar laden url https://biobuddi.com

Hallo @Nosferus ,

Ik heb even je webshop bezocht en aan mijn kant werkt deze zoals verwacht. Kan het zijn dat deze kwestie inmiddels is verholpen? Mocht dit niet zo zijn dan kan het zijn dat we met een lokaal probleem te maken hebben die alleen aan jouw kant speelt. In dat geval wil ik je het volgende aanraden:

• Probeer eens om je browser cache te verwijderen. Je kunt op deze pagina instructies vinden om je browser cache te verwijderen.

• Kijk in de instellingen van je browser of je cookie voorkeuren niet zijn ingesteld op Block all cookies. Dit kan namelijk invloed hebben op het laden van de pagina in je browser of de weergave van de pagina. Je kunt de cookie instellingen aanpassen naar Allow all cookies of Block third-party cookies in Incognit. Zie dit hulpdocument van Google over ‘Cookies wissen, inschakelen en beheren in Chrome’ voor meer informatie over dit onderwerp.

• Probeer een andere internet browser te gebruiken of gebruik een Incognito venster.

• Controleer of er browser extensies actief zijn die pop-ups blokkeren. Klik hier om te lezen hoe je extensies tijdelijk kan uitschakelen.

• Controleer of je browser helemaal up to date is. Bekijk dit hulpdocument over ‘Ondersteunde browsers’ om te zien welke browsers Shopify ondersteunt.

• Probeer in te loggen op een ander apparaat, zoals je telefoon of tablet.

• Gebruik een ander netwerk, bijvoorbeeld een andere wifi of mobiel internet.

• Controleer of er geen firewalls, VPN’s (virtual private networks) op je apparaat of netwerk zijn ingeschakeld die Shopify blokkeren.

Product Reviews
Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om je webshop te bekijken en het ziet er allemaal keurig uit. Jullie verkopen super leuk kinderspeelgoed dat ook nog eens milieuvriendelijk is. Een echte win-win! Ik mis nog wel een optie voor je klanten om recenties achter te laten op de productpagina van de webshop.

Bekijk deze Shopify Blog over ‘De overtuigingskracht van reviews: gebruik de stem van je klanten’ voor meer informatie over dit onderwerp. Bekijk ook onze Shopify App Store voor Review Apps, deze staat boordevol goede opties. Probeer een aantal apps uit om te zien of deze goed passen bij je onderneming.

Ik wil je veel succes wensen met je onderneming!

Issue solved het was een .js probleem in de theme.