KVK en btw nummer in factuur

Hallo, ik heb een vraagje.

Ik heb mijn eigen webshop helemaal opgebouwd etc. Maar ik moet mijn KVK nummer en btw nummer toevoegen aan mijn facturen als er bestellingen worden geplaatst. Hoe moet ik dat doen?

Hallo @RyanSomai ,

Welkom bij de Shopify Community en dank voor je vraag! Er zijn een aantal methoden hoe je dit kunt doen.

1. Bestelbevestiging aanpassen

Al je klanten krijgen automatisch een bestelbevestiging zodra zij een bestelling plaatsen op je webshop. Je kunt deze bestelbevestiging aanpassen door de volgende stappen te volgen nadat je bent ingelogd op je account.

1. Klik op Instellingen > Meldingen
  2. Selecteer de optie voor Klantmeldingen
  3. Klik hier op Bestelbevestiging
  4. Vervolgens klik je rechtsboven op Code bewerken
  5. Hier voeg je vervolgens je bedrijfsinformatie toe in HTML.

Check ook ons helpdocument over Meldingstemplates bewerken voor meer informatie over dit onderwerp. Mocht je hulp willen bij het aanpassen van de HTML van je meldingen dan kan je altijd contact opnemen met ons Ondersteuningsteam zodat we je hier verder kunnen helpen.

2. Gebruik apps voor klantfacturen

Bij Shopify versturen we dus automatisch bestelbevestigingen aan je klanten maar dit is niet een gedetailleerde factuur. Je kan dit doen met behulp van apps uit onze Shopify App Store. Hieronder heb ik een aantal suggesties voor apps die je hiervoor kunt gebruiken:

Deze apps zijn specifiek gemaakt voor het Shopify platform door een derde partij. Dit houdt in dat deze apps zijn ontwikkeld door een externe app-ontwikkelaar en niet door Shopify. App-ontwikkelaars hebben hun eigen ondersteuning om te helpen met vragen over de apps zelf, en je kunt dit vinden door te navigeren naar de app pagina in de App Store. De meeste betaalde apps komen met een gratis proefperiode zodat u kan zien of de app goed past bij de doelen van uw onderneming. Als u kiest voor een proefperiode op een betaalde app en deze niet goed past bij uw doeleinden, zorg er alstublieft voor dat u binnen de proeftermijn de app verwijderd om enige kosten te voorkomen.

Ik wil je veel succes wensen met je onderneming!