Loop Video

Topic summary

Een gebruiker probeert een looping video aan hun webshop toe te voegen, maar stuit op twee problemen:

Hoofdproblemen:

1. De video moet automatisch blijven herladen (loopen) zonder dat bezoekers naar YouTube worden doorverwezen
  2. De grootte van de video moet aanpasbaar zijn voor meerdere plaatsingen op de website

Huidige situatie:

• De gebruiker heeft al een week aan de webshop gewerkt
  • Er is al een video-implementatie geprobeerd met HTML/CSS code (inclusief autoplay, muted, loop attributen)
  • Bestaande tutorials op YouTube en forums werken niet of zijn in andere talen
  • De gebruiker wil de SRC (source) van de video aanpassen naar een HTTPS-link

Status: De discussie blijft open zonder oplossing. De gebruiker vraagt om hulp met deze technische implementatie.

Summarized with AI on November 22. AI used: claude-sonnet-4-5-20250929.

Beste,

allereerst wens ik jou een fijne morgen of middag / avond!

Ik ben nu al een weekje bezig denk ik aan de webshop en ik had graag een video bij de website toegevoegd.

Stillaan word het tijd dat er eens een review met film op de website komt.

Echter stuit ik tegen een aantal issues aan :

1 : Ik krijg wel een video op de website, maar hoe krijg ik deze in een loop? Dat deze blijft spelen, want uiteraard wil ik niet dat dit filmpje stopt en mensen doorklikken naar MrBeast zijn Youtube.

2 : Kan ik dit van grote aanpassen? Zodat ik er meerdere tegelijk of op andere leuke plaatsjes kan zetten.

Ik heb YT en onze forums bekeken maar de meeste zijn in andere talen of werken gewoon niet.

Vele berichten zeggen dat ik in het stuk ‘aangepaste liquid er een deel in vind dat ik de SRC moet vervangen’ maar helaas werkt dit niet..

#openthinkingvideo { display:block; max-width: 100%; width: 100%; padding: 0; margin: 0 }

Moet invullen en de SRC veranderen naar de https van het filmpje dat ik wil.

Echter heb ik dit gedaan, maar zonder resultaat, zouden jullie mij hierbij kunnen helpen aub?

Alvast bedankt,

De Mey Sven.