Hallo, ik heb zojuist een webshop geopend, echter kan ik nog niet shopify payments activeren omdat er eerst een verificatie plaats moet vinden. Ik ben alleen geen adreshouder en kan dus geen foto van mijn energierekening op mijn naam toesturen. Ik heb nu een screenshot van mijn overheid gestuurd maar ben bang dat deze niet goedgekeurd wordt. Iemand tips?
Hey** @Cristian8 **!
Hartelijk dank voor het plaatsen van dit onderwerp. Ik laat je graag even weten welke alternatieve documenten je kunt uploaden in plaats van een energierekening.
Alle geaccepteerde document typen voor het verifiëren van een Nederlands adres:
Gas-, water- of elektriciteitsrekening- Verklaring van een financiële instelling
- Door de overheid uitgegeven brief
- Bewijs van woonverzekering
- Lees meer over geaccepteerde document-typen voor Nederlandse ondernemers in het ‘Shopify Payments voor Nederland’ hulpdocument.
Alle geaccepteerde document typen voor het verifiëren van een Belgisch adres:
- Certificaat van verblijf
Gas-, water- of elektriciteitsrekening- Bankafschrift
- Verblijfsvergunning
- Hypotheekdocument
- Inschrijvingsbevestiging gemeente
- Pensioendocument
- Lees meer over geaccepteerde document-typen voor Belgische ondernemers in het ‘Shopify Payments voor België’ hulpdocument.
Mocht je verder nog vragen hebben over deze standaard controle op je Shopify Payments account, aarzel niet om contact op te nemen met het ondersteuningsteam van Shopify en dan helpen we je graag via e-mail verder!
Groeten,
Wat houd deze door de overheid uitgegeven brief precies in. Het zelfde voor bewijs van woonverzekering. Ik ben namelijk de gene die het bedrijf wilt opzetten, maar mijn partner beheert het gas water en licht. Kom er in ieder geval niet uit, waardoor er nu geen shopify payments kan worden toegevoegd.
Hey @YEANNCREATIONS !
Jay hier van Shopify. Omdat het van belang is dat de naam en het adres op je adresdocument precies overeenkomt met de naam en het adres in je Shopify Payments account raad ik je inderdaad aan om geen gas-, water- of elektriciteitsrekening te uploaden (aangezien je aangeeft dat deze niet in jouw naam staan).
Je kunt in dit geval een verklaring van een financiële instelling binnen de gele melding in je Shopify-beheercentrum uploaden. Dit kun je ook wel inzien als een bankafschrift. Mocht je liever een d****oor de overheid uitgegeven brief willen uploaden om je adres te verifiëren dan is dit ook een geaccepteerde document-typen. Een voorbeeld van een door de overheid uitgegeven brief zou bijvoorbeeld een brief van de gemeente kunnen zijn. Ten slotte kun je ook kiezen om een b****ewijs van woonverzekering te uploaden als verificatie van je adres. Een voorbeeld van dit document zou het contract van je woonverzekeringsmaatschappij kunnen zijn.
- Lees meer over de geaccepteerde document-typen voor Nederlandse ondernemers in het 'Shopify Payments voor Nederland’ hulpdocument en lees meer over de geaccepteerde document-typen voor Belgische ondernemers in het ‘Shopify Payments voor België’ hulpdocument
Mocht je hier verder vragen over hebben, aarzel niet om contact met ons ondersteuningsteam op te nemen en dan helpen wij je graag verder!
Groeten,
ik heb even een vraagje wij zijn al een tijdje bezig met deze shopify peyments maar niets luk er er komt onderstaand dat zij meer informatie nodig hebben om cridit en bankaart te kunnen activeren
Hallo @aliciaelite ,
Hartelijk dank voor je bericht. De meest voorkomende reden dat een verificatie proces niet lukt heeft te maken met hoe de documenten zijn geüpload en welke documenten zijn geüpload. Ik wil je vragen deze Shopify Community blog over ‘Shopify Payments Account Gepauzeerd, Wat Nu?’ door te nemen voor meer informatie hierover. Specifiek het gedeelte De documenten worden niet geaccepteerd, wat nu? is goed om even grondig door te nemen.
Mocht je problemen blijven ervaren met het uploaden van je documenten en het activeren van je Shopify Payments, dan wil ik je aanraden contact op te nemen met ons Ondersteuningsteam. Selecteer bij het inloggen op ons helpcentrum over welke account je vraag gaat zodat we je kunnen authenticeren voor deze account. Wij staan daar voor je klaar om je vragen samen met jou te onderzoeken!