Verificatie probleem

Hi community, voor mijn verificatie moet ik een bewijs opsturen waarop mijn adres staat. Alleen de enige optie hiervoor om dit te doen is via een elektra- of gasrekening, ik betaal alleen nog geen rekeningen.

Hoe kan ik dit het beste doen?

alvast bedankt.

Hey** @ciavinci **!

Ik begrijp dat je wat problemen ervaart bij het verifiëren van het adres in je Shopify Payments account, aangezien je energierekeningen niet op jouw naam staan. Ik wil je gelijk gerust stellen dat dit geen probleem zou moeten zijn!

Het klopt dat er binnen de upload melding in je beheercentrum de optie Gas-, water- of elektriciteitsrekening automatisch staat ingesteld. Aangezien zowel het adres als de naam op het adresdocument overeen moeten komen met het adres en de naam in je Shopify Payments account, is het verwacht dat het document zal worden afgekeurd als dit niet het geval is. Mochten je energierekeningen dus niet op jouw naam staan dan is het verwacht dat deze ook niet kunnen worden goedgekeurd.

Met het bovenstaande gezegd hebbende zijn er wel alternatieve adresdocumenten die je kunt uploaden om je adres te verifiëren. Ik deel deze graag even met je:

Voor Nederlandse ondernemers

• Gas-, water- of elektriciteitsrekening
  • Verklaring van een financiële instelling
  • Door de overheid uitgegeven brief
  • Bewijs van woonverzekering

Voor Belgische ondernemers

• Certificaat van verblijf
  • Gas-, water- of elektriciteitsrekening
  • Bankafschrift
  • Verblijfsvergunning
  • Hypotheekdocument
  • Inschrijvingsbevestiging gemeente
  • Pensioendocument

Je kunt meer over de geaccepteerde document-types lezen in het ‘Shopify Payments voor Nederland’- of het ‘Shopify Payments voor België’ hulpdocument. Mocht je hier verder nog vragen over hebben, aarzel niet om contact op te nemen met het ondersteuningsteam van Shopify en dan helpen mijn collega’s en ik je graag via e-mail verder!

groeten,

Beste Jay,

Dankjewel voor je reactie.

Ik heb momenteel gelukkig een alternatief kunnen vinden om deze acceptatie te voltooien, dus het is inmiddels al gelukt.

In ieder geval bedankt voor je reactie.

Met vriendelijke groet,

Beste, Ik heb een gelijkaardig probleem. Ik moet een document van 1 van de bestuurders van de vzw uploaden, maar die woont niet op het adres van de vereniging. Naam en adres stemmen dus niet overeen.

Hey** @GunterM **,

We hebben via deze manier geen inzicht op je account wat het momenteel moeilijk maakt om je hier goed verder mee te helpen. Ik raad je in dit geval aan een ticket aan te maken met ons ondersteuningsteam zodat we je wat beter ten hulp kunnen staan.

Groeten,