hallo mijn account is inactive en ik had uitbetalingen die niet zijn doorgekomen hoe kan ik dit oplossen? ik zit met klanten die wachten
mvg
hallo mijn account is inactive en ik had uitbetalingen die niet zijn doorgekomen hoe kan ik dit oplossen? ik zit met klanten die wachten
mvg
Hallo @Mostwanted1
Welkom bij de Shopify Community! Bedankt voor je vraag, ik kan me de urgentie van deze kwestie goed voorstellen. Omdat dit soort vragen specifiek zijn voor je Shopify account, is het lastig om deze hier te beantwoorden. Het is daarom beter om direct contact op te nemen met de Shopify-ondersteuning. Je kunt inloggen op ons helpcentrum en aangeven over welke account je vraag gaat, zodat we je kunnen authenticeren en je verder kunnen helpen.
We staan klaar om samen met jou naar je vragen te kijken! Ik raad je ook aan om deze blogpost te lezen over hoe we je kunnen helpen met het beantwoorden van vragen. Hierin wordt uitgelegd welke ondersteuningstypen we bieden op Shopify en hoe je de Shopify Community het beste kunt gebruiken.