Opgelicht

Topic summary

Een gebruiker meldt opgelicht te zijn na een bestelling van €40 bij selieneofficial.com, een webshop die via TikTok positieve reviews toonde.

Situatie:

• Bestelling geplaatst 3 dagen geleden
  • Geen communicatie meer ontvangen na betaling
  • Geblokkeerd door het bedrijf, geen contactmogelijkheid meer

Frustraties:

• Shopify onderneemt volgens de gebruiker weinig actie tegen frauduleuze winkels
  • Verwachting dat het geld niet terugbetaald zal worden
  • Bezorgdheid dat het bedrijf doorgaat met andere klanten oplichten

Suggestie: De gebruiker vindt dat Shopify betalingen zou moeten terugdraaien of van frauduleuze bedrijven zou moeten afschrijven.

De discussie blijft open zonder oplossing of reacties van anderen.

Summarized with AI on October 30. AI used: claude-sonnet-4-5-20250929.

hallo, ik heb 3 dagen geleden een bestelling gedaan op http://selieneofficial.com

wat blijkt is via TikTok staat er ‘ja ik heb het ontvangen’ ‘maat past goed’ ‘snelle verzending’

mijne is besteld en niks meer gehoord, alleen maar geblokt word ik nu door het bedrijf kan nergens contact opnemen. Shopify doet er ook weinig aan. Heb nu €40 betaald voor niks, waarschijnlijk krijg je dit ook niet terug van shopify. Ik vind dat shopify zulke betaling terug zouden moeten doen of gewoon afschrijven van het bedrijf. Mensen worden dagelijks opgelicht en ze doen er niks aan. Bedrijf gaat nu verder zijn gang, nog meer mensen aan het oplichten. Schandalig.