Shopify payments

Als ik me op de homepagina op shopify bevind staat er dat shopify payments opgeschort zijn hoe fix ik dit?

Hallo @semaexpress ,

Dank voor je post in onze Community! Shopify Payments kan tijdelijk in de wacht worden gezet voor het verifiëren van je adres en identiteit. Dit is de banner die je dan terugziet op je homepagina van je Shopify account:

De banner op je Shopify homepagina.

Dit is een routine check en deze kan je oplossen door te klikken op Gegevens verzenden in de banner en vervolgens documenten te uploaden die je identiteit en adres bevatten. Vervolgens kan ons Verificatie Team deze documenten vergelijken met de informatie die je hebt ingevoerd tijdens het activeren van je Shopify Payments account.

Deze routine check wordt uitgevoerd vanwege de regelgevingen in je land en het doel van deze routine checks is om te voldoen aan de wettelijke voorschriften in Nederland. Dit doen we onder andere om fraude te voorkomen en om jouw en onze andere ondernemers te beschermen. Je kan in dit hulpdocument over ‘Shopify Payments voor Nederland’ meer informatie lezen over dit onderwerp.

Om te zien welke documenten er geaccepteerd worden raad ik je aan dit hulpdocument over ‘Geaccepteerde documenttypes’ door te nemen.

Bij het uploaden van de documenten raad ik je aan om er zeker van te zijn dat het document in zijn geheel zichtbaar is, inclusief de randen. Het is van belang dat het adres, geboortedatum en je naam goed zichtbaar zijn en overeenkomen met wat wij in onze administratie hebben. Mocht het document dat je hebt gebruikt niet goed leesbaar zijn dan raad ik je aan één van de andere document opties te selecteren. Nadat deze documenten zijn geüpload, verwacht ik dat je Shopify Payments zo snel mogelijk wordt geactiveerd.

Met vriendelijke groet,